След печатните медии, интернет вече удря и телевизията. The Wall Street Journal съобщава за края на възходящото движение на телевизионните абонати в САЩ:
За първи път път от зората на кабелната телевизия броят на американските домакинства, които плащат телевизионен абонамент пада, маркирайки потенциална повратна точка в телевизионния бизнес.Между първото и третото тримесечие на тази година с 335 хил. по-малко домове (при общо около 100 млн. абонати) са абонирани за телевизионни услуги от кабелна, сателитна, или телекомуникационна компания според проучване на SNL Kagan.Причината за спада остава неясна. Няколко кабелни оператора обвиниха слабата икономика. Но някои анализатори гледат към растящата популярност на онлайн видеото.
Илюстрация: Pierre Amerlynck, sxc.hu
Няма коментари:
Публикуване на коментар